petek, 14. oktober 2011

Punkelj

Punkelj, papirc, navita nit na kleklje
in roke, ki ubrano ubirajo pesem prepletanja niti.
Ob melodiji klekljev se umiri srce.
Čas se ustavi.

Kdor ima rad naravo, ima rad drevo.
Drevo.
Skoraj obredno ga posadimo.
Preživi marsikdaj rodove.
In ko pade,
pade bučno.


Gozd.
Čutim kako buhti od brstenja listov.
Potrebujem njegov hlad in mogočno senco.
Njega neimenovane vse barve me učijo in šelestenje listja pomirja.
Rada delam gaz v snegu po nevidnih poteh srečujoč sledi gozdnih prebivalcev.
Gozd.


In tam nekje na trati včasih srečno oko zagleda štiriperesno deteljico.
Če je res srečna roka, ki jo odtrga, ne vem.
So pa tako redki,
kakor štiriperesne deteljice, tudi prijatelji.
Zato smo toliko srečnejši,
ko jih najdemo.


Čuvajmo naša drevesa, naše gozdove in naravo.
Čuvajmo prijateljstva.
Čuvajmo sebe.

Bodite dobro,
Nikita

5 komentarjev:

  1. Prav vesela sem, da si se oglasila na mojem blogu in sem te našla. Dobrodošla v blogerskem svetu. meni prinaša kup zadovoljstva. In pa seveda globok poklon tvojemu delu. Klekljanje vedno občudujem, se mi zdi, da mora biti roka, ki zna ustvariti takšne mojstrovine, roka prijazne osebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem bila vesela, ko sem "zagledala" nov obraz na mojem blogu. Tako sem prišla na obisk. In mi ni žal. Pogrela si ta hladen dan!
    Krasne klekljane mojstrovine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno sem občudovala vse vas, ki znate iz tanke niti ustvariti slike, podobe... skratka mojstrovine! Čestitam!!

    Dobrodošla v virtualnem svetu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Nikita, hvala na komentaru na mom blogu. Vidim da si počela stvarati svoj blog. To me veseli, a moram ti reći da si u pravu jedna nit tako je moćna svašta se od nje može napraviti. Iz ničega nešto .

    OdgovoriIzbriši
  5. Občudujem ljudi, ki obvadajo spretnost kleklanja. Tvoji izdelki so krasni, če pa jih predstaviš še z verzi, pa sporočajo nekaj posebnega. Hvala za lepe misli. :)

    OdgovoriIzbriši